woensdag 15 juni 2022

E-boeken mag je winstgevende krachtpatsers noemen

 

E-boeken mag je winstgevende krachtpatsers noemen





    E-boeken horen in de gereedschapskist van elke internetmarketeer;

    E-boeken hebben nu eenmaal kwaliteiten die andere hulpmiddelen niet hebben;

    E-boeken zijn veel minder vluchtig en worden nog wel eens een keertje gelezen.



Dat zijn nog eens leuke krachtpatsers
Die e-boeken zijn nog eens leuke krachtpatsers



e-Boeken mag je winstgevende krachtpatsers noemen 

E-boeken maken deel uit het arsenaal van marketinghulpmiddelen in de internetwereld. Ze zijn een medium dat inmiddels al weer een aantal jaren op de markt is. Het e-boek is daarbij ideaal voor het delen van allerlei informatie, ideeën, technieken en je vakkennis. Elke dag groeit het aantal mensen dat toegang heeft tot internet nog verder, waardoor de bekendheid van je e-boek ook stapsgewijs toe kan nemen. Het is duidelijk waarom elektronische publicatie in eigen beheer zo snel populair is geworden. Heb je iets te vertellen? Je e-boek geeft je de kans.

Hopelijk blijft het papieren boek nog eventjes
Het is te hopen dat de uitgeverij niet van plan is om het gedrukte woord voor altijd naar de vuilnisbak van de geschiedenis te verbannen. Papieren boeken hebben hun eigen speciale kwaliteiten en verdiensten. De wereld zou heel veel inleveren door hun verdwijning. Maar goed, zover is het nog niet, dus laten we maar eens kijken naar wat e-boeken dan zo belangrijk en zo uniek maakt.

E-boeken hebben van nature bepaalde capaciteiten en kwaliteiten die andere media niet hebben
E-boeken zijn bijvoorbeeld vrij eenvoudig te produceren. Hun productiekosten zijn, als ze eenmaal geschreven zijn, zeer laag. Want denk er eens over na: Je hebt geen uitgever, agent, drukpers, offsetfilm, inkt, papier of zelfs een distributeur nodig. Allemaal zaken en personen die geld kosten. Geld dat je met je e-boek in je zak kunt houden. Je hebt alleen een geweldig concept nodig, dat zich leent voor een boek, het vermogen om dat boek te schrijven, of genoeg geld hebben om een schrijver in te huren. En natuurlijk moet je over de juiste software kunnen beschikken, maar die is meestal sowieso wel al aanwezig op je computer.

• E-boeken kunnen gemakkelijk, goedkoop en snel online verspreid worden 
Ze zijn ook gemakkelijk bij te werken. Ze hebben geen tweede of derde oplage nodig als er iets verandert. Het enige dat je hoeft te doen, is naar je originele versie van het e-boek te gaan en de tekst of afbeeldingen aan te passen. Vanwege deze flexibiliteit kunnen e-boeken zo snel veranderen en groeien als jij kunt typen.

• E-boeken zijn ook direct verkrijgbaar
Je hoeft niet naar een boekhandel te gaan.  Je hoeft geen eindeloze titels te doorzoeken bij een online boekhandel. Het enige wat je hoeft te doen, is het downloaden van het e-boek vanaf een website en het e-boek staat op je computer. Het staat klaar om door jou gelezen te worden.

• E-boeken zijn interactief
Dit is een van de meest unieke en specifieke kwaliteiten die E-boeken bieden. Je kunt enquêtes toevoegen, die kunnen worden ingevuld, je kunt bestelformulieren bijvoegen voor klanten om jouw producten of goederen te kopen. Je kunt geluid en video inzetten, die je lezer in de virtuele wereld van je e-boek trekken. En wil je meer informatie verstrekken dan er in je e-boek past, dan kun je zelfs directe links naar relevante sites opnemen en op die manier je e-boek uitbreiden.

• E-boeken hebben een bepaald soort duurzaamheid dat andere media niet hebben
Televisieprogramma's en radioprogramma's worden één keer uitgezonden. En ze kunnen daarna een paar keer worden herhaald. Maar E-boeken blijven op je computer staan, ​​zolang je zelf wilt. Ze kunnen worden gelezen en herlezen wanneer je maar wilt. Ze kunnen zelfs worden afgedrukt en op de planken van je traditionele thuisbibliotheek worden bewaard.

• Er zijn weinig tot geen belemmeringen
Een andere mooie eigenschap waar schrijvers erg blij van worden, is dat e-boeken geen barrières kennen op het gebied van publicatie. Je hoeft niet het eindeloze proces te doorlopen van het steeds opnieuw indienen van je manuscript. En als je eenmaal een agent hebt gevonden, moet de agent je manuscript steeds opnieuw indienen. Je hoeft ook geen duizenden dollars te betalen voor het drukken van een in eigen beheer uitgegeven boek. Alles wat e-boeken vereisen, is een schrijver en de geschikte software, die je in negen van de tien gevallen al lang bezit.

Bepaal je markt, schrijf je boek, plaats het op je website en met de juiste zakelijke kennis komt je publiek naar je toe.

Jij hebt de controle

Eindelijk heb je creatieve controle over je e-boek. Je hoeft geen compromissen te sluiten met een redacteur. Je hoeft geen rekening te houden met de publicatietrends van die tijd. Je hoeft niet te onderhandelen met een ontwerper. Je hoeft niet te wachten tot de gecontroleerde en proefgelezen boeken per post worden bezorgd. Je hebt de volledige controle over het ontwerp en de tekst.

Kortom, jij beheert je e-boek. En verder niemand anders.

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com  

 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten